Hatayspor teknik direktör Rıza Çalımbay, Mersin Stadı’ndaki maçın ardından düzenlenen basın toplantısında, güzel bir lig maçı oynadıklarını söyledi.
Takımından memnun olduğunu dile getiren Çalımbay, maç boyunca iyi pozisyonlar yakaladıklarını kaydetti. Kaçırdıklarını pozisyonlar olduğuna değinen Çalımbay, hakem kararlarını eleştirerek, şöyle devam etti:
“Hakemlerle uğraşmak istemiyorum. Avrupa’da kendi inisiyatifini kullanıyor, penaltı görüyorsa penaltısını veriyor. Ancak bizimki öyle değil. Maçın sonuna doğru yuvarlanarak dışarı çıktı ona faul verdi. O gol olsa ne olacak? Bu kadar kötü yönetmemeleri, biraz dikkat etmeleri, hiçbir takımı mağdur etmemeleri gerekiyor. Bize ne veriyorsa aynısını onlara da versin. Bugün maalesef sıkıntılıydı.”
Çalımbay, aynı hakemin kendisi gelmeden önce de bir maçta Hatayspor aleyhine, kırmızı kart ve penaltı verdiğini ifade etti. Maçı bırakmadıklarına değinen Çalımbay, “Sonuna kadar mücadele ettik. Bir puan bizi kurtarmaz. Bizim seri yapmamız gerekiyor. Onun için devre arasını iyi bir şekilde değerlendirip takımımızı iyi bir yere getirmeye çalışacağız.” diye konuştu.
Haber Kaynak : SABAH.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
Adana Demirspor Teknik Direktörü Avcı: Biz sahada kalmak istedik
1084 kez okundu
2
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1033 kez okundu
3
Adana Demirspor, Galatasaray maçında sahadan çekildi: Mücadele tatil edildi!
926 kez okundu
4
Galatasaray – Adana Demirspor maçı Avrupa basınında: “Türk futbolunda skandal!”
921 kez okundu
5
Sivas’ta amatör maçta gerginlik
912 kez okundu